Całodobowy telefon (22) 19115 to numer Miejskiego Centrum Kontaktu Warszawa 19115. To wspólne centrum kontaktu Urzędu m.st. Warszawy, urzędów dzielnic i miejskich jednostek, którego zadaniem jest usprawnienie i uproszczenie komunikacji między mieszkańcami i warszawskim samorządem. Pod tym numerem także można uzyskać wszelkie informacje związane z funkcjonowaniem warszawskiej komunikacji miejskiej.
Osoby korzystające z centrum mają do dyspozycji kilka kanałów kontaktu: numer telefonu (22) 19115, samoobsługowy portal internetowy, aplikacja mobilna, poczta elektroniczna, sms, faks oraz chat. Centrum funkcjonuje przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Więcej informacji można znaleźć na: www.warszawa19115.pl
Koszt połączenia z numerem specjalnym (22) 19115 jest zgodny z taryfą operatora osoby dzwoniącej.
Warszawski Transport Publiczny to ogromny system, który każdego dnia zapewnia sprawne i wygodne podróżowanie milionom pasażerów. Bardzo dobre wyobrażenie o WTP dają mapy dostępności, o których piszemy w tym numerze i które można znaleźć na stronie ZTM. Te schematy pozwalają spojrzeć całościowo na komunikację miejską w aglomeracji warszawskiej i jej funkcjonowanie. więcej